Blommor & Bin

I bilen på väg till Gävle när jag och pappa som bäst öste  till the worrying kind, sänker pappa volymen och säger: Vet du vad Lisbeth Salander* brukar säga när hon träffar en ny kille?

Jag: Ingen aning och jag bryr mig inte.

Pappa: Hon säger så här; du vet inte vem jag har varit med och jag vet inte vilka tjejer du har varit med och du vet inte vilka killar dom har varit med.

Jag: ah?

Pappa: Så det är bra att använda kondom.

Chocktillstånd 


* Under familjens (uttalas precis som när Rudolf Andersson säger det) semester i Grekland förra sommaren lyssnade pappa på Stig Larssons böcker om Lisbeth Salander, så till slut blev hon som en familjemedlem. Varje middag fick vi en redogörelse om vad Lisbeth hade åstadkommit under dagen. Vad duktig och stark  hon var blabla. Jag tror pappa är hemligt kär i henne btw.


Ark, The - Ola Salo


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Carro, du tror nog inte att jag läser din blogg men trots allt, vilket liv vi har på wången. Haha vad ska man säga om igår, damn it?
Hahah kul trots allt även om jag kanske hade roligast enligt dom andra, minns inget..Wångenliv, supa med samma jävla människor all the time,,
Haa det fiint

2008-04-10 @ 15:00:36
URL: http://www.olofssonlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0