No time for us

Känner mig som fjorton, lyssnar på BD - Forever och tänker people you never understand me because the only one I love he was a superstar and I keep dream my days away but I dream a dream that cant' come true, I can never be with him so soon I'll be gone  if I can't make time for us, what is worthwhile in the world if you can be with the one you love? I don't need to be with people who don't care about me, but I'm a weak heart, a week heart to break. Love doesn't last, love grows cold, love doesn't last, break my heart and I sing my song...........


Det är möjligt att det här blev det fulaste ihop plocket av en skiva någonsin, men finns det något som är vackert i denna värld? Haha fy fan vad depp jag är. Allt är så sjukt så nu skrattar jag bara åt skiten. Bläääbuhuhuhuoyeahoyeahoyeahaaaaooow


Pendlar mellan att känna mig total heartbroken och bränn behån, sluta raka din kroppsbehåring och gå din egen väg..


Jag hatar mig själv för mina jävla misstag...
buuuuuuuhhuuuuublääääääääbaaaaaaaaaaajsssss


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha nee vetefan hur jag gjorde, undra om inte nån sa, huum?
Praktiken är soft, och själv, mindra snöö?
Kraam

2008-04-17 @ 20:20:26
URL: http://www.olofssonlinda.blogg.se
Postat av: Anonym

jag gillade ditt hopkok jag!

2008-04-18 @ 00:01:29
URL: http://haco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0