Tomorrow is my favourite word

Inget nytt under solen direkt. Livet är som vanligt. Som någon kanske vet så jobbar jag och sliter denna vecka istället för att slappa. Inte riktigt min grej att sitta still..Dock är jag lite avundsjuk när jag tittar på bilder på bdb från varmare delar av Sverige. Det känns faktiskt rätt hårt när andra har solbrillor på sig och man själv överväger att sätta på sig mössa och en halsduk på morgonen. Men då finns det annat som lyser upp dagen t.ex. Tobias Fröberg(http://www.myspace.com/tobiasfroberg just behind a brickwall mmm..), brun utan sol och ett paket från världens bästa mamma innehållande massa godis och en sån där tidning hur man lär sig hur man blir snygg, smart, sexigare och bättre i sängen på 10 minuter. Sen är jag ju inte helt själv här uppe i norrland heller, korridoren är visserligen tom, men bara man öppnar dörren kan man få sällskap på ett eller annat sätt, men jag tänker inte gå in på det närmare för det kan upplevas som stötande om man inte har vistats på wången mer än några veckor..


Så ja nu sitter jag här och tar igen mig lite efter en hård dag. Har faktiskt hunnit fixa alla  hästar och hunnit duscha bort all lera och klockan är bara sex. Häromdagen stod jag och kokade mina makaroner vid nio och apropå makaroner vad ska jag laga till middag? Makaroner och köttbullar eller köttbullar och makaroner? Tror faktiskt jag ska lyxa till det med makaroner och köttbullar.



hej pappa! Har du kul?


Kommentarer
Postat av: Lojjan

Hej! Ligger vid poolen och kollar kvällstidningarnas rubriker hemifrån, och kollade in här också. Mina dagar går efter receptet: solglasögon, shorts, ballerinaskor, pina coladas samt god mat som serveras av trevliga spanjorer. Åt en utsökt brownie med citronsorbet för dig igår! Kram, ses snart!

2008-04-30 @ 10:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0