Du kan kalla det för kanotjoddling eller vad du vill, men jag läser fortfarande spökmatematik.

Igår var det examination för hästskötare. En av dom värsta dagarna i år tror jag. Kroppen som spagetti och det skulle nog varit spännande att tagit pulsen på oss under de olika delproven. Harhjärtan.

Efter att Valsa helt tvärt vägrade att gå på ena långsidan på ridhuset under ridprovet kände jag mig rätt körd. Ingen vet vad som hände, men en sak som är säker är att kommentaren: tror du att hon gjorde så för att du är för tung? var det dummaste påståendet under  hela dagen, men det kändes ju inte direkt bättre.

Men tillslut så gick hela klassen ut som hästskötare! Woohooo.








Och nu är dom allra flesta arbeten inlämnade och det känns som man kan andas ut lite och njuta av de få dagarna som är kvar uppe på Wången. Fast man kan andas ut känns det ändå inte riktigt bra att allt kommer ta slut. Vad kommer att  hända sen?  Jag känner mig liksom allmänt slut som människa för stunden.
jag behöver också ett pepptalk.


 

Kommentarer
Postat av: malmö

bra vi går en promenad, söndagkväll?

2009-05-21 @ 00:14:21
Postat av: C

deal!

2009-05-21 @ 11:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0