Luften smakar som en jordgubbspaj en solig dag i maj

Jag har nog aldrig känt mig så glad efter en behandling, läkarbesök eller liknande. Ifall inte Stortorget var under ombyggnad skulle jag ha hoppat över det ända ner till Badhusparken.
Det kändes verkligen att jag var på väg åt rätt håll och på något vis lite mer vuxen. Det enda som saknas nu är ett trådlöst internet, en tuff hund i ena handen och en söt pojkvän i den andra, ett jobb och ett boende till hösten. Sen är allt så perfekt det för tillfället kan vara.

Anita sa att det var en stor förändring på ryggen & co och att det verkligen syntes att jag har kämpat. Det var faktiskt en sån stor skillnad att jag inte kunde förstå hur mycket jag egentligen har gjort sa hon. Och om jag förstår mig på Anita rätt så är hennes ord sanna och att hon inte säger något onödigt eller som inte stämmer. Fan vad bra jag är. Hon ville till och med inte behandla mig så mycket för att det såg så fint ut.
Sen peppade hon mig med Nöddes comeback och vem vet det kanske blir något av oss också? Det ska bli väldigt spännande att sätta igång han efter vilan nu när jag är så frisk i kroppen. Faktiskt så spännande att jag längtar efter det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0