Maxin' relaxin'

Solen skiner och allt är såååå underbart.
Har legat ute och solat och pratat framtidsplaner.
Ingen vill jobba med hästar på heltid
och ingen vill dö ensam.
Det är något som är glasklart.
Men vi är inte lika säkra på vad vi SKA göra.

SyoBjörn hälsade på i veckan och enligt testet vi har gjort vad för vilket jobb som passar oss, passar jag inte bara som hemkunskapslärare.
Utan ett arbete som perukmakare, pianotekniker, bagare, slöjdlärare, missionär och hemterapeut är också yrken som skulle kunna passa mig.
Så nu känns mitt liv solklart!


Kommentarer
Postat av: malmö

inget a la semestergudie :D?

2009-05-01 @ 15:34:16
Postat av: C

nope, jag verkar vara mer ämnad för "yrkena du inte trodde fanns"

2009-05-01 @ 18:35:24
Postat av: malmö

hahaha :(:(

2009-05-02 @ 09:59:44
Postat av: :):)

Du skriver så bra, så varför inte bli författare?

;)

2009-05-06 @ 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0