Segrare i Wångens examenstävling 2009






SuperArnie sa att han blev så glad när han fick höra att jag vann, och det kändes som ett finare pris än en stor papperscheck om jag ska vara ärlig. För SuperArnie är min supercoach och det kommer kännas oerhört tomt utan honom i stallet och vid min sida när livet känns tungt. Vem ska kunna ta hans plats? Han fick i alla fall en hedersplats brevid mig och GammelDansken på fotografiet som Agria-Lars tog och det tror jag han blev hemskt glad för.
Jag kommer sakna Arne.

Kommentarer
Postat av: malmö

Arne är underbar :)

Fett underbar!

2009-05-25 @ 22:06:13
Postat av: malmö

Arne är underbar :)

Fett underbar!

2009-05-25 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0