it's the fever oh no the blam fever..

Hej och hå nu är jag hemkommen från en plats i på jorden där barn kan vara döpta efter Pearl Jam, Neil Young eller någon annan stjärna, eller varför inte heta Emoh som förresten blir Home baklänges, på den här platsen levde jag sommar som bara den i tre dagar,  på den här platsen upptäckte jag en alldeles förträffligt bra bok, att katter faktiskt kan vara mys, att blanda till välling kan var väldigt komplicerat, att sen få i den i en bäbis ja det behöver vi inte ens tala om, den här platsen har också fått mig att inse att jag ska lugna mig med mina planer att åka till det stora landet i väst, platsen fick mig att inse att jag ska köpa Mr. T. Sandhagen och ha han som min passhäst när jag blir rik han ska även göra mig känd, ja som sagt var det har varit ett par förträffligt fina dagar i Riddarhyttsie, tyvärr glömde jag kameran på bordet så inget finns bevarat på kort, sorry.


image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0