It's the only way, of getting out of here. This is the modern way.

Alldeles nyss slängde jag några av mina käraste ägodelar från mitt förra liv. Foton, glitter,pins, ögonskuggor i alla möjliga konstiga färger, armband och annat jag annars höll hårt i handen och la mina klänningar längst in i garderoben.
Sen la jag ner en lacosteparfym, ett par fendibrillor och flaska radital i en låda.
Efter det frågade jag mig själv, vad ska jag bli?
Satte mig på sängen och lyssnade på Tell no one about tonight, tänkte på den tid då jag dansade i smyg med mina snyggaste cheapisar på och miklis vilande på min näsa.
Mindes en tid då jag sprang runt på gatorna i Örebro med ett par gula skosnören knutna runt mitt huvud.
Tänkte att visst har jag levt, men visste kunde jag ha gjort det bättre.
Förresten är oliver ett bär?


my brain
is not damaged
but in need of
some repair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0