Panic on the stablefloor

I wonder to myself
could life ever be sane again


Idag har det varit en helt vanlig skön sommardag, det enda oplanerade var när min lilla häst, eller ja fyrhundrakilos bäbis fick för sig att han skulle lägga sig ner på stallgången medans jag försökte sätta på honom ett par boots. Så där låg jag halvt i chock och fick panik att min häst bara hade kollapsat, tanken på att mitt ben hade gått sönder kom lite senare. Nödde verkade inte fundera på så mycket, bekväma betonggolv är väl till för att ta pauser på?
Tiilslut stog vi två på benen iallafall utan större skråmor och pappas hjärta trillade ner från halsgropen och kom till rätta. Sen har dagen bara rullat på och nu ska jag packa min väska för nästa resa..

Burn down the disco
hang the blessed D.J.
because the music that they constantly play
it says nothing to me about my life


image81

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0