pretend it's just an other beautiful day

Vaknade upp från en sån där super bra dröm, handlade bl.a om en viss Riddarhyttsie person, inte så mycket mer att säga om det. Sen blev det Thunder road på högsta volym på väg till stallet, saknades bara en lite bättre bil och det hade blivit njutning till max, men mina föräldrar har valt att leva extremt Svenssonliv och våran hundlöshet har vi kompletterat med en extra Volvo, inget som går att ändra på.
Njördur var en stjärna som alltid om vi räknar bort att han gärna ville springa in i de flesta granar han såg i den fina gångarten grisepass.
Och nu sitter jag här, ska packa klart det sista tills imorn. Ska bli skönt att åka iväg, dock kan det ju inte bli en soulmatesemester, men jag ska verkligen göra mitt bästa och försöka charma grekerna  som på den gamla goda tiden.

image82

Kommentarer
Postat av: jag kommer vara blekast i kvarteret i år igen

jag vet att charmen fortfarande finns inom dig!

2007-08-09 @ 11:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0