Tjena mitt pheeena!

Tiilbaks från underbara Karpathos. Solat, badat, njuutit, blivit kallad princess hela dagarna, okej vilka svenska brudar blir inte kallade det, men jag tror ingen har ögon som sin far och beauty like a bruchetta.
Fick några greker på kroken som sagt, men jag fick övertala dom att stanna kvar, brukar ju alltid bli ett sånt problem vid tullen och min resväska var inte särskilt stor heller, och sen nya EU-regler. Man vet hur många liter sprit man får ta med sig o.s.v men greker hade dom inte nämt och jag vill inte hamna i trubbel.
Så nu är dom kvar på Karpathos så jag kan hälsa på dom nästa gång jag tar en tripp dit.

Vad mer ska jag säga?
Från att åka från en ö mitt ute i ett kristallblåtthav till gråa Arlanda, stress, mörker, kyla..
Men helt okej, sitter och fixar foton och lyssnar på en livespelning med  Kaiser Chiefs från Leeds, klagar inte och nu spelas favoritlåten som kommer spelas på maxvolym i C-husets korridorer när jag kommer upp..
Oh my god I can't believe it  I've never been this far away from home
Har fått tillbaka min fotolängtan, kameraextas. Nu ska jag satsa, stort!

image83


Vaknade till det här nästan varje morgon, underbart!
Mera bilder kommer här www.carolome.bilddagboken.se när jag har tid, för tillfället är jag nämligen en väldigt upptagen kvinna.

p.s lösenordet är ett trevligare ord för att städa d.s

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, vilken häärlig bild :D

2007-08-16 @ 22:29:40
URL: http://flumflickorna.blogg.se/shrimp
Postat av: Anonym

hoppas du haft det himla bra, carolome! du får berätta allt sen, speciellt om männen! jag har lite att rapportera även jag!

2007-08-17 @ 11:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0