December, har du några hjältar kvar?

Vem går över ett torg en lördag kväll
Vem går hem med den rätte och vem får en smäll?
Vem är det som är lycklig och vem luktar bränt?
Vem är dålig på riktigt och vem är ett skämt?
Det är sent och det dröjer lite till innan blommorna slår ut
Jag ser en bil,
jag ser en tjej,
jag ser en snut,
snart har helgen vecka 48 tagit slut



Ja nu är jag tillbaks till Wången efter tre veckors praktik och en helg i den stora staden och vad finns det att säga?
Jag fyllde 18 i lördags och den födelesedagen firades mest på ett tåg mellan stockholm - östersund. Fast MB sjöng för mig och det var helt klart det bästa så det vägde upp den oändligt långa tågresan. Jag vet vilka mina vänner är och jag fick ett underbart fint brev av min soulmate, jag är glad. Hela wången är täckt av en halvmeter snö, det är mysigt och lite kallt. Njördur är sig lik, om inte lite sötare. Som vanligt händer inget här..
Sen tror jag på något vis att jag har tröttnat på hästar, det har blivit till en vardagsgrej, jag tror jag behöver en paus.
Lyssnar på Mary Onettes och det måste vara det absoluta bästa bandet på länge och det kan sägas igen och igen och igen.... http://www.labrador.se/mp3/the_mary_onettes-explosions.mp3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en bra måndag :)
/ G

2007-12-03 @ 12:34:00
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Eva

Hej, grattis i efterskott! Jag kom på att du fyllt år när jag satt på lektion idag. Hoppas du hade en bra födelsedag på tåget! :)
Kram Eva

2007-12-03 @ 16:15:01
URL: http://lusn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0