the girls of the wången mansion stable fuck you all

Så ännu en vecka har gått, en vecka närmare jul, en vecka närmare, jobb, en vecka närmare ledighet, en vecka närmare nyår, en vecka närmare ångest, en vecka närmare ett nytt liv..

Denna vecka har mest beståt av snö, kyla, strömavbrott och stress. Fast det är fint och väldigt trevligt när man inte tänker efter.

Vinterns första strömavbrott kom i torsdags, fredag till lördag var vi på Dille för att gå en domarsekreterarkurs och nu idag har allt varit lite från och till. Jag var ute och lunchade hästarna och så tog jag med mig kameran för att försöka få fast det fina vintervädret på bild. Det blev några riktigt bra bilder, jag gick upp till rummet där Elin väntade, la in bilderna på datorn, Elin och jag började plugga matte, vi tog en paus, jag tänkte passa på och fixa bilderna i ps, öppnar ps, öppnar mappen till bilderna, det finns inga bilder!!! jag slänger matteböckerna överallt och håller nästan på att bryta ihop, Elin kommer på att jag borde slänga en tallrik i golvet(vi såg festival igår kväll då vi gjorde allt som var möjligt att göra på wången), men jag orkar inte städa, så smarta som vi är lägger vi en kaffekopp i en påse så slipper vi ju städa men vi kan ändå släppa ut våra aggressioner, jag slänger påsen i golvet, men så ser jag vita porslinsbitar överallt, hur kunde det hända? jo självklart sjävklart var det hål i påsen, Elin håller på att dö av skratt och jag bryter ihop helt på golvet. Men som i alla sagor slutade det lyckligt och Caroline hittade faktiskt sina bilder till sist, snipp snapp slut så var sagen slut!

http://youtube.com/watch?v=T-sdyjLh5fU

 

Kommentarer
Postat av: elieen

hahaha!! d va för jävla kul å se, hahah. hoppas du inte har alt för tråkit där uppe. ses snart!

2007-12-25 @ 11:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0