Will there be music, will heartaches fade to become memories?

Den här veckan har jag varit Business woman no.1 . Jag är näst intill imponerad över mitt sinne för affärer. Den 28:e december köper jag allt du vill ha men inte kan få, eller typ ja nästan. Sen måste ju mina vinster firas och det gjorde jag genom att skåla med riddarna runt runda bordet igår kväll. Det kändes på något sätt väldigt komiskt, tragiskt, konstigt, märkligt, kul att sitta i en stuga med killar utklädda till riddare, gycklar m.m Det var i samma klass (?) som pistvaktskillarna från Järpen som kommer åkandes i deras pimpade volvos med hbdunken i handen, träskor på fötterna, flanellskjortan och den allt för lilla kepsen och den allt för stora prillan.
Efter ett tag reagerar man inte på hur människor beter sig och klär sig, jag undrar varför?


Just nu sitter jag och väntar på bilen som ska ta oss till Östersund där vi ska köpa de sista julklapparna. Lyssnar på p3, hör om en tjej som spelar yatzy sex timmar om dagen!! Jag ångrar allt det jag har sagt om att jag har tråkigt ibland om dagarna och jag undrar på vilken skala av tråkighet den här tjejen låg på när hon gjorde det här eller så är hon bara väldigt lättroad och kreativ?
http://youtube.com/watch?v=K2cYWfq--Nw.



han är min man hela veckan lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0