Clever Girls Like Clever Boys Much More Than Clever Boys Like Clever Girls

Efter gårdagens möte med oldloverboy tänkte jag ta upp kontakten med andra nära och kära så jag har bestämt mig för att ta tåget 17.43 och hälsa på Johanna,Emoh, Helgus m.fl och återkomsten hem är för tillfället okänd så knacka inte på min dörr om du förväntar dig svar, du kommer bara bli besviken, springa hem till mamma, snubbla slå i knäna, be om plåster, helst med bamse eller skalman på och gråta ännu mera, fast om du är rar får du säkert en röd,grön eller kanske en blå klubba av någon schyst typ du känner på gatan där du bor, förresten lyft på luren allt blir så mycket lättare då!


image68  Han envisades så, vad ska man göra?  Han är ju faktiskt söt när han ler.


Lyrics like "I have a friend who's in this Mensa club" sound like the set-up for a joke, and the handclaps and castanets might be the punchline, but that trumpet just reminds you that heartache among the ironic still hurts like hell"
- PITCHFORK

http://www.labrador.se/mp3/pelle_carlberg-clever_girls.mp3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0