I don't like it but I guess things happen that way

Nu är det decidetajm. Har fått ett erbjudande, eller rättare sagt det kom igår. Jag kan få byta min pärla mot en mer eller mindre ful nörd, det är knappt så jag skulle kunna kalla honom för fulsöt, men det är ju trots allt insidan som räknas i längden. Jag provade också en liten dam som heter Bil (hennes syster heter Vespa, vad har dagens människor för fantasi egentligen?). Det känns oerhört svårt att byta Hrönnsan mot någon av dom. Men ibland så blir det bara kaos när kemin inte fungerar fast än man bara vill varandra väl. Och det är ju bara jag som kan sätta stopp för det här, det känns så oerhört svårt. Livet är hårt känns som en uttjatad replik den här sommaren, men jag kan säga den igen och igen och igen.
Men ifall Hrönn får stanna kvar hos Bri & Jökull där hon trivs allra bäst, bli visad till våren, kanske få en söt fölis, traska runt där på Allemansängen äta gräs och ha det super, känns det ändå väldigt bra, men tungt.buhuhu.Varför måste det bli så här för?
Jag ska prova Njördur imorn och Bil, fundera och fundera, bestämma mig och sen leva lite till..


Well you ask me if I'll forget my baby.
I guess I will, someday.
I don't like it but I guess things happen that way


http://www.youtube.com/watch?v=FwFcmPwYyr4


You ask me if I'll find another.

I don't know. I can't say.

I don't like it but I guess things happen that way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0