I tell you this Tommy, that it takes a fool to remain sane

Jag glädjs åt dom små sakerna här i livet, ett  fynd hittat av Hanna från youtubehimmlen och en gudomliga kommentar har fått mitt leende att nå ända upp till öronen denna måndag.

2007-07-22 22:45,  Gustav Andersson   
låttexter är kanon för insperation :) använder mig ofta av de själv.. elelr mer musiken tror jag.. en känsla man får av en låt och sen sätta bilder till det.. dock e ju texten en del av känslan man får så.
måste bara säga igen att jag är grymt imponerad.. vissa av dina bilder kanske inte e de bästa men vissa e helt klockrena så blev så chockad när jag såg din ålder. way to go! visade dina bilder för min bror som jobbar som fotograf (www.linusricard.com ) och han sa bara en sak, hon kommer bli grym när hon blir större och han brukar inte säga mycket bra om folk. finns nog flera på fotosidan med som är imponerade skulle jag tro.. men lite nya bilder nu så skulle man bli glad :)


--> http://www.youtube.com/watch?v=v89_H8erTeQ <--

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0