I wanna see it painted black, black as night, black as coal

Igår fixade jag till mitt rum, det ser bättre ut i verkligheten om man inte tittar så noga..

image65



I look inside myself and see my heart is black
I see my red door and it has been painted black
Maybe then I'll fade away and not have to face the facts



Det känns som en bra söndag idag och jag tror aldrig att miklibrillor, mysigikeafilt och godmorgonruffshår har varit en bättre eller snyggare klädsel, någonsin.

Vet inte varför detta är en perfekt söndagslåt, men AHK får mig alltid på bra humör, fråga mig inte varför jag har en sån kärlek till sånna här band..
http://www.youtube.com/watch?v=L5pqVLJi0CE


Igår hade jag och min far allsång till mr. Cash i bilen på väg till Falun för att inhandla ett sadelskåp, känner mig som en total hästnörd, men det var ett riktigt bra köp.
Sen åkte jag till  Sala och träffade wångenfolk, gamla,nyblivande,avhoppande, trevligt som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0