so you're still a highschool girl....

När jag vaknade var det SOOOL,tack! Jag uppskattade det till tusen. Efter det varma uppvaknadet begav jag mig ut på en springtur med grandaddy i lurarna (som satt där dom skulle, vilken frihet att slippa springa med båda händerna i öronen!)  som fick mig att sväva fram längs asfalten, typ ja nästan.
Efter morgonmotionen traskade jag ner till stan och inhandlade bl.a en tröja. Fy vad fint det är med lön! Nästan så att man skulle kunna hoppa av skolan och satsa helhjärtat på ogräsrensning! pengakåt som faan! Eller ja, det känns iallafall skönt att slippa städa fram några kvarglömda mynt under sängen när man ska bege sig ut på shopping.
Sen blev nästa anhalt solstolen, men jag han bara förbättra brännan i en timme för sen kom det massa massa moln och jag fick bege mig in igen. Fast då fick jag tid att fixa foton, utan att få allt för dåligt samvete. resultat...?

f.ö stal han mitt hjärta
för evigt


image49


Kvällen tillbringades sedan med min syster och Million dollar baby, vilken film!

Nu sitter jag bara och njuter utav de sista timmarna av min lediga dag utan förplikteleser och lyssnar på denna vackra man! Han ligger på min covertopp just nu, men helst av allt vill jag att han lär någon sjunga highschool drama för mig. Visst, man kan inte begära allt och jag nöjer mig med orginalet ikväll, men man kan ju alltid önska sig.
image48


http://www.myspace.com/monttmardie




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0