taktlösa italienare är inte mycket att hänga i julgranen

Jag tror jag aldrig har fått ett riktigt svar av en veterinär och visst veterinärer är säkert duktiga, men när dom inte ens ser att hästen inte travar rent då börjar jag funderar på vad dom lär sig på sin lååånga utbildning...Jag blir så matt!
Varför började jag inte samla på frimärken för? Nu ska Hrönnsan iallafall sättas igång och vi får se hur det går...

Andra saker jag har kommit på under den här dagen är att jag ska lära mig isländska och förhoppningsvis leder det ena till det andra och att jag ska sluta jobba på fredag, kanske, har inte riktigt bestämt mig än. Vilka ska nu spöa pojkarna i poker?


image56

boys are silly and must be educated







Hello, I miss you quite terribly




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0