Time won't let me go

If I could do it all again
I'd go back and change everything
But time won't let me go


Igår tittade jag på Eternal sunshine of the spotless mind i hopp om att jag också skulle kunna radera minnet av någon och bara glömma, för en stund bara. För minnen kan vara fina trots allt, fast än dom kan vara plågsamma att tänka på vid vissa tillfällen, så är jag ändå glad att jag har dem. Mitt filmtittande slutade med att jag blev för trött och begav mig till becks i sängen. Och det är den där tröttheten som ständigt återkommer när det gäller att bestämma sig för saker och ting den här sommaren.  Jag skjuter upp på allt, för trött för att göra ett beslut, orkar inte tänka på hur saker och ting kommer att gå förrens det redan är försent. Planering är något som inte finns i min värld för tillfället.
Just nu väljer jag mellan Yours to keep och Fine without you. Lutar åt att Fine without you kommer bli min (hjälp&tröst) och låt genom den här sommaren.



image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0