vilken jävla lögn att det ska vara ens bästa tid

Idag vaknade jag med solen i ögonen, första gången jag blev besviken denna sommar på att solen var uppe faktiskt. Varför är det sol på en måndag och inte på en lördag eller söndag? Fast om det hade regnat hade jag säkert dragit täcket över huvudet och tryckte på snooze fem gånger till.

Sen lagomt till klockan två blir molnen alldeles för grå, men då är det tur att Christer finns i etern! Men sen, vad tänkte denna fantastiska radiokanal på när dom lägger in ett pogram som rond klockan tre när regnet nästan nästan börjar droppa ner och kroppen knappt orkar ta ett steg till!?? Fast i och för sig om det hade varit efter lunch vet jag inte vart jag skulle tagit vägen! (allvarligt)

Som de flesta andra dagar har jag gått runt med en trimer och röjt, men idag var det inte som alla andra dagar. Jag kunde nämligen inte känna mig så där allmänt tuff som jag gör när jag hör den här låten  http://www.youtube.com/watch?v=z77Fspd5hlg medans jag går runt där i ogräset. Besviken!


Det bästa: Covers! Marit & Lily <3 + Miss Li och den störtsköna killen kl.7
http://www.youtube.com/watch?v=CBpI-lIm1EM&mode=related&search=


ps. idag skulle jag bara vilja slå den fula dumma världen i huvudet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0