förhoppningar & regnbågar

nu är jag tillbaks till dalarna och har snart klarat av min andra dag på mitt tolfte sommarlov.
överlevde knappt den första dagen. slutade med rebenschoppen, tårar och pommes från sibylla, men som tur var jag i gott sällskap!          sparka på dom som redan ligger ner! - frej
dagens goda gärning gjorde jag genom att  hjälpa (min) Lisa till akuten för hennes hals har fått virus, så nu får hon inte prata på 5 dagar. så nu är hon inte världens roligaste sällskap, men hon är söt ändå <3

det var allt för mig! trevlig söndag!





 





Jag ska gå ut och dansa varje kväll.
Jag ska gå ut i gatljuset,
dj, gör så att han och jag kan flyga hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0