Först kom ingenting, sen kom ingenting, sen kom ingenting, men ingenting är ingenting

Här kommer en liten snabb uppdatering om praktiken, för annars jag har verkligen inget att berätta för det händer absolut ingenting i här hemma (?) i Avesta.

I onsdags var vi hos en viss Linder, och ja jag måste väl erkänna att jag är lite svag för travkuskar. Det går bara inte att undvika. Det är nåt särskilt med män i gummistövlar som pussar på sina hästar. Fast jag och Acke har redan bestämt att jag ska importera en islänning när jag blir stor och att jag inte ska bli som en viss Su...... och använda mina killar som billig arbetskraft. Sen åt vi lunch och jag firade snön med en flaska julmust. Sen åkte vi tillbaka och sen slutade vi för dagen klockan tre, treeevligt!

Idag var vi på en ridskola och jag fick dra av lite skor, sen körde vi och tog in Ackes häst som btw ska starta på fredag om någon skulle ha missat det. Efter det åkte vi till ännu en ridskola där vi lärde några elever att slå på tappskor och sen tog den här dagen också slut. Hade nyss ett samtal med Jennica om ingenting och vad man gör när man gör ingenting och vad man ska göra när man har ingenting att göra osv. väldigt givande.



image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0