how can something so wrong feel so right?

Baby try not to fight
The feelings tonight
Won't cause any trouble
It won't cause any pain
Little or no disturbance
So let's dance
And tell no one about tonight



Igår var sista dagen på sista praktikveckan och det var en av de trevligaste veckorna under den här hösten eller var det den bästa? (druckit te med allt för trevligt sällskap, ridit fina hästar med childeric sadlar, bla ett första klass sto efter Askur, hon var helt underbar! Och då insåg jag att det bara är att lägga ner ridningen för min del. För när ska jag ha råd att köpa en sån fin häst och lyckas med något? Visst, det är att tänka negativt för plötsligt kan det hända och jag kan vinna på lotto, eller gifta mig rikt med en adelsman..Men säg mig när senast hade Caroline sånt flyt? det är nästan så att jag blir ledsen i ögat)
, ja jo jag måste ha ett hemskt tråkig och ohändelserikt liv och idag är det den klassika handla-allt-du-behöver-för-imorn-åker-du-upp-till-stället-där-det-inte-finns-något-stället-som-även-kallas-wången. När jag nu funderar över vad jag behöver kan jag inte komma på något alls. Jag har allt jag behöver på Wången, men ändå har jag inget liv. Allt känns så tomt just nu. Varför valde jag att gå på Wången för? Ett av de ställena på jorden där man ytterst sällan träffar nya människor och knappt kan åka till något annat ställe. Jag är inte särskilt pepp på att åka upp dit imorn. Fast så här blir det nästan alltid. Jag åker till ett ställe där det är super,  mellanlandar i Avesta och allt är grått sen far jag upp till Wången och allt känns så delat. Jag vill inte vara på Wången, men ändå inte vara hemma. Jag vill vara borta och ha det bra helt enkelt.



It will never last
So tell no one about tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0