sexhundra dagar, men vem räknar precis jag tänkte jag skulle höra av mig och säga att allt är fint

Nu är praktiken över hos veterinärerna i Sala över. Tyvärr har jag skrivit under ett papper på att jag inte får säga vad jag har gjort så jag kan inte berätta om något,  men det finns inte mycket att säga. Kossar stinker och jag har gäspat sönder min käke. Vet inte hur mycket jag har suttit och väntat och väntat och ångrat att jag inte var hos Acke
en vecka till. Saknar pizzabyten, framtidsplaner och allt annat..
Imorgon åker jag till Åkersberga där jag ska ha min sista praktikvecka och jag är apnervös. Jag skulle lånat
domosodan från veterinären.  Idag åkte jag till Borlänge för att träffa Elin och Madde (på något vis är det trevligt när man hör av sig), var kul att träffa dom och inte långt kvar nu tills jag åker upp till Njördur och norrland igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0