every day is just the same badi bap bap bap

Dagarna är rätt lika här uppe. Först ner på morgonen, ut med hästar, skotta skit, fixa mat, äta frukost, sova en stund, ut i skogen och galoppera på underbara Nödde, käka lunch, filosofera lite soffan medans man glor på nya tider, gå till datasalen för mitt internet på rummet strejkar, ta in hästarna, göra rent dom från deras lerinpackningar, äta middag, ta en dusch kanske, filosofera en stund till, jag vill skrika den åttonde raden i high drama (och jag hoppas att du vill höra det), titta på  teve och igår när jag och Martin skulle se prison break ville varken antennen eller boxern fungera, vilken besvikelse! Så jag ringde över Wentworth istället, eller Sexywenty som jag brukar kalla honom. Vi låg och filosoferade en stund i min säng och jag tror han verkligen trivdes i mina jämtländska lakan och han och Becks blev riktigt goda vänner under natten..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det du kallar sexywenty? :D

2007-10-30 @ 15:50:53
Postat av: Anonym

gissa.....

2007-10-31 @ 08:40:55
Postat av: Anonym

Så jag ringde över Wentworth istället, eller Sexywenty som jag brukar kalla honom...haha

2007-10-31 @ 08:41:24
Postat av: Anonym

kan inte gissa? Har ingenanning?

2007-11-02 @ 11:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0