Mr Moon what's happening in the room?

I wanna love you but i'm growing old
Ten little soldiers screaming in my soul.

Will he come over when it's time to go,
come on and show me little
drummerboy.



Vecka fyrtiotvå och tiden går alldeles för snabbt, nästa helg börjar höstlovet och jag ska vara kvar här uppe på wången och fördriva tiden. Sen blir det praktik, har lyckats hitta plaster för alla tre veckorna, får se hur det går har inte riktigt hunnit börja tänka på det än.
Veckan har varit som de flesta andra veckor, har jour så det är fullt ös medvetslös hela dagarna, det har snöat om vartannat, var på travet igår och Sindy och Svärdan tog hem en förstaplacering, Nörden har blivit klippt efter att ha flygit runt uppe i taket ett x antal gånger, känner mig lite allmänt sjuk och seg och lever på vicks blue, håller på att planera in en londontripp till min födelesdag, haft djupa telefonsamtal med min talib..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0