one, two, three, four tell me that you love me more

Sleepless, long nights
That was what my youth was for

                                       -Feist

Vaknade klockan sju idag och fick sms av supersnälla Carro, bad henne att ta ut hästarna för under natten medans jag drömde om att jag bar en häst med min armar, stötte på en älg som förvandlades till en gigantisk tjur med hästeksemtäcke och benlindor hade min näsa blivit ett niagarafall och mitt huvud tungt som ett bowlingklot. Så klart sa Carro ja, och det var bara för mig att somna om. Jag vaknade klockan tio och åh vad skönt det var att få sova ut, för när gjorde jag det sist? Kan inte minnas. Tillbringade en stund till i sängen med pistagenötter och p3 pop. Klockan blev tolv och jag traskade ut till allrummet i lånkisar och ett linne, sa hej till Emma som satt där, började tillaga en frukostlunch, käkade upp, klädde på mig stallkläder och begav mig såklart till stallet. Nörden och jag galopperade runt i de jämtländska skogarna, stötte inte på någon älg eller tjur som tur var. Hade lite pusskalas i hagen och sen åkte jag och Old Betty upp till chuset igen. Nu ligger jag och Becks i sängen och försöker inta jobbet som Dr.Love och rädda en vän i nöd. Ska snart ner till stallet och ta in pållarna och sen ska jag upp och tillaga någon lyxiga micromiddag och sen ner och kvällsfodra och sen blir det duschen och sen sängen om inget annat skulle dyka upp.

Foz do Iguaçu



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0