Girls kick balls, babe!

Nu har det gått snart två veckor här på Wången och det är precis som vanligt, fast lite värre.
Känns som wångenhatet eller vad man nu ska kalla det för har kommit lite för tidigt i år. Varför går jag här för? Inte det att jag vill sluta, jag ställer bara den fråga till mig själv, varför är jag här?
Ska skriva något, bättre, vettigare och längre någongång när jag har ork för det.
Just nu vet jag inte riktigt vad jag håller på med och jag vet inte om jag gillar det eller ogillar det.
Tack och hej trevlig helg!


image104


Becks sover i min säng varje natt.

Kommentarer
Postat av: Jennica

YEAH girls kick balls like I always said, hahaha engelska av HÖG klass, mycket hög, kära caroline

2007-09-12 @ 13:18:54
Postat av: Lisa

Haha du skulle ha beckham och jag zoolakan! vilka notter vi va! du valde mellan detta pch pimpim for du gillade den blaa fargen!

2009-01-03 @ 01:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0