I just cant get my self together

helgen vecka trettioåtta är snart över och den kändes lika fånig som sparrisen som fastnade i bigbrotherMaries hals.

i fredags var det ansträngt försök till festligheter, men det är inte som det brukar vara. bara mer kaos.
i lördags var vi på bio faktiskt, se aldrig supersugen, den var värre än paris bfilm om sig själv.
nu är det söndag och jag och min brillor ska försöka plugga.
skyll dig själv inget händer här.
fast denna helg har på något vis varit så lugn och skön jag vill inte att den ska ta slut.
läste precis ett par ord som var sammansatta så fint att mitt öga blev blött och jag upptäckte hur oerhört mycket jag saknar dig och hur mycket jag vill att det ska vara som förut och jag har ingen aning om hur det ska gå till för jag vet inte vad som har hänt med mig. men lika väl som du vet så vet jag att;soulmates never die.
http://www.youtube.com/watch?v=sQM27r2hYO0
bara så länge det finns stjärnor över oss



Kommentarer
Postat av: arton

<3

2007-10-02 @ 08:15:03
Postat av: arton

soulmates never die, indeed

2007-10-02 @ 08:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0