Oh boy you are all over the news this day. I can assure you it's not in a good way

Jämtland har en egen dokusåpa här på Wången, vilket kaos det är och jag är så trött på skiten.

Har varit öppet hus här i helgen, mamma, pappa och Jossan kom och hälsade på mig och Nödde. Känns konstigt att vara med dom här uppe, att dom kommer till mitt hem och nu när dom åkte kändes det jätte tomt och trist (fast än jag mest bara har varit allmänt otrevlig mot dem, förlåt). Vet inte om det var någon slags hemlängtan jag fick, men saken är att jag inte alls längtar hem, det minsta jag vill är att åka till Avesta.
Allt känns väldigt konstigt och jobbigt just nu. Lisa har åkt till London, Jennica kommer snart :), det snöade för en stund sen och idag är det den 16:e september. Killing me slowly...


Dagens låt:
http://youtube.com/watch?v=GJyspsOL4s8

image110

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Carro!
När man åker upp till dig där du bor, åker man genom Mora då? För det kändes lite lustigt, jag har nämligen varit på träningsläger i Älvdalen i helgen. När vi åkte hem svängde vi in på McDonalds i Mora. Då såg jag din syster och pappa där. Jag tyckte bara att det var lite lustigt att fler Avesta-folk var på McDonalds i Mora av alla ställen sam tidigt en söndagkväll. Men, men! :) Hoppas du har det bra iaf! Kram /Eva

2007-09-16 @ 21:12:43
URL: http://lusn.webblogg.se/
Postat av: jaaaag

Hallå Eva!
Det var nog inte så konstigt att du såg dem där för dom var och hälsade på mig i helgen nämligen :) Hade bäst! Kram Carro

2007-09-16 @ 21:36:38
Postat av: jaaaag

Hallå Eva!
Det var nog inte så konstigt att du såg dem där för dom var och hälsade på mig i helgen nämligen :) Hade bäst! Kram Carro

2007-09-16 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0