turn up the music take me home or take me anywhere

Jahapp så var vecka trettionio snart avklarad och om jag skulle samla upp alla skit skulle jag kunna göra nya Skilda världar eller till och med Våra bästa år och leva på pengarna jag får för det resten av mitt liv..

Jag fick en sån oootrolig (ni vet exakt vilken dialekt det ska vara) hemlängtan i fredags när jag såg på Svensson Svensson när Gustav gav Olof pommes i byrålådan så jag fick lov att ringa hem till  min pappa (som så gärna ger katterna i kvarteret en liten leverpastejsbit om kvällen) och saken blev ju inte bättre när Gunde dök upp i rutan. Jag har aldrig känt en sån stor längtan att få ligga hemma i soffan på gamla gatan och bara göra ingenting, jo kanske irritera mig lite på att pappa somnar, snarkar och stör, men ändå skulle det vara trevligt. Bara komma hem för en helg till några som förhoppningsvis saknar mig lite grann..Fast efter någon dag skulle jag väl vara i tristressträsket och längta norrut men det kan jag ta..snälla ta mig bara bort bort bort häifrån för en liten stund..

image114

Jake och jag tog en kopp te i höstmörkret, glömde att säga det..

Kommentarer
Postat av: artonåringen

haha, jag älskar dina små kändisinstick med allt ni hittat på tillsammans!

2007-10-02 @ 08:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0