Anna, tänk på att du bara är 14 år!

Visst är det tuffare att säga att enligt vuxenpoang.com är jag 13 år och egentligen är jag ju 25 höhöhö. Jag är så jävla ball. Men själv känner jag att jag har avstått den trenden (tror ändå att det bara är en kortvarig fluga, typ som internet) och stoltserar  med mina 21,9 år. För jag känner mig typ så sjukt jävla vuxen *hihi* (kände inte för ett Rosingskratt idag, sorry guys) Nej men efter i torsdags så har jag känt mig oerhört vuxen och ansvarstagande. Jag har verkligen inte en aning om varför det just hände efter i torsdags. Jag har liksom varit Super Mario och skuttat runt i Super Mario World och bara hovat in vuxenpoäng och svampar som har gjort mig ännu mera vuxnare. Jag dejtar, jag skjutsar, jag diskuterar band som låter som popsicle, men hade sin första stora hit 2004, jag har försökt att börja planera mitt liv något och sen en massa massa mera.
MEN! Det här är inte rumba och jag har missat det största Avestavuxenpoänget man kan fånga. Att köra till Hedemora och äta på McDonalds. Ja det är sant! Att bli vuxen i Avesta är lika med att ta körkort och sedan köra fortast möjligast med alla sina vänner, helst de som inte har körkort än, för att äta hamburgare på McD och eventuellt bli tjocka! Så det är väl bara att inse att jag inte kommer komma till sista leveln och slå ner den stora Ronald McDonald bossen och få tillbaka min kära prinsessa. eller tja prins skulle jag vilja säga i mitt fall. I kissed a girl and I DONT like it..
Så det känns som jag skiter i det här med att bli vuxen ändå. Stay young!



Förresten så måste jag hälsa till min vän Kleerup.
Heeej! I loooooooove yooooou

Kommentarer
Postat av: jag igen

http://www.expressen.se/noje/musik/1.1249750/broder-daniel-hyllas-i-p3

2008-08-04 @ 00:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0