Det mesta regnar bort Del 2

Jag har mått oförskämt bra den sista tiden. Grekmat på mitt fat.
Körkortet , kärlek och andra faktorer har såklart påverkat mitt humör.
Visst har kökskniven varit vass och lockande, men det har bara varit ett återfall som jag styrde upp bra.
Jag har liksom varit på den nivån då jag har tillhört en av dom som inte förstår hur människor kan hoppa av tåget, och depression vad är det?
Men bara NÄSTAN:

Så det känns som jag åker upp till Norrland med en röst som sjunger
Relax take it eeeeeeeeeeeeeaasyyyyy i högsta falsett inombords.
Jag orkar inte göra en lista på hur opepp jag egentligen är på strömabrott, snö, jour, projektarbete, stalltajfs och hela helvetet för jag vet gott och väl att wången life is no paradise. Det är bare ett år kvar och jag vet vad som komma skall.
Så jag undrar för mig själv när min trevliga livsinställning kommer ta bästa tåget söderut. Kommer jag nå Sundsvall eller följer den med i bagaget hela vägen?





Nu har jag fått en himla pissförkylningen, det sista jag behövde. Jag mår iiiiiilllllaaaaa som en goriiiiilllllllla! Bläääääbajskorvarsbajskorvarnuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0