Sommaren är kort Del 1

Vart tog det långa sommarlovet vägen och vart försvann solen??!

Visst har solen skinit och visst har jag upplevt tropisk hetta, men dock iförd långa och tjocka jobbarbyxor och med en trimmer på axeln (stålhettasupervarmjajobbarskorna behöver jag inte ens nämna). Så ja, jag har svettats som en sumobrottare springandes i Sahara och fått solbränna slumpmässigt placerad på några delar av min kropp.

Så nu sitter jag har i regnet och tänkte faktiskt låta mina armhålor få de berömda solareifläckarna, MEN såklart har jag blivit förkyld och dålig och då ska man tydligen inte pressa i plåtlådan. Bajs!

Jag har ändå klarat ett av mina mål denna sommaren. Körkortet.
Brännan är ju som sagt under uppbyggnad och jag har ju en sista plan, BSB, men det är min absoluta sista utväg.
Att träna Njördur stod också på listan. Får se det positiva. Han har ju nästan varit skadefri.Yippikajey!

Sen har det såklart hänt andra saker. En trevlig tripp till Halmstad, midsommarfirande bland mördare, ett prov  på mina au-pairkunskaper i Riddarhyttan, festligheter, roadtrips, 60 kg kärlek på mina tårar m,m.....
Så vad mer kunde jag ha begärt egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0