2009

This is the year med Marit bäst Bergman ska såklart vara soundtracket till det här året också. För visst ska det där bästa året snart komma? 2008 var ju faktiskt på väldigt god väg, det var bara upploppet som sket sig totaly. Personlig blackout, men som Gud alltid säger det som inte dödar det härdar och man lär sig av sina misstag.


Jag ska börja borsta tänderna med vänsterhand. För visa mig själv och min inre Gunde,

att ingenting är omöjligt!


Varje morgon intala för mig själv Jossans tre magiska meningar. Tänker inte säga vad det är för då kommer jag uppfattas som geeky eller en kopia av Stig-Helmer. Ja där kom ändå en ledtråd..


Att alltid tänka om två eller flera gånger innan jag fattar ett viktigt beslut, kanske till och med göra en lista.


Men..


Bara för att jag ska tänka på mina beslut ska jag ändå säga Ja! oftare än Nää vi får se..(himla med ögonen och visa tydligt nej glöm det hörru..)

Och jag ska bli bra.

So put on your coat, it's time to go
it's time for take-off
I think I can say without a doubt
This year is mine!


Kommentarer
Postat av: malmö

Du är redan skitbra :D

2009-01-01 @ 11:39:35
Postat av: C

okej, då ska jag bli bäst 2009

2009-01-01 @ 11:56:16
Postat av: malmö

Kör hårt

2009-01-01 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0