I believe in you

Hemma?

Jag har landat i Avesta i vilket fall.

Det innebär Ramazotti och familjen Larssons nationalrätt på fredagar.

Att få köra runt med Old Betty som är lika lätt i baken som en tvär Orris i Globen,

jag förstår nu varför hon inte passar till norrlands bergodalbanevägar och isiga underlag.


**


Efter att ha haft en skräck körtur med Old  Betty när jag skulle handla skor åt prinsen

råkde jag köra förbi pizzerian där Acke och jag brukade byta fetaost mot kronärtskockor och prata om framtidsplaner.


Framtidsplaner ja, eller rättare sagt Ackes planer för mitt framtida liv.

Och tanke på att det inte bara är en vanliga Acke jag pratar om.

Utan Acke The Legend Acke så börjar jag tro (och hoppas!) att den vise mannen kommer förutspå rätt för mitt kommande liv.

Att jag ska strunta i allt vad kuskar heter och alla andra killar för den delen med.

Sen ska jag fara till Island och träffa en islänning som kommer att älska mig i nöd och lust.


Och det måste ju ha varit ett tecken?

Jag har lagt ner det mesta, åkte förbi Roma och tänkt på Acke och nu väntar jag på ett klartecken för att få ta flyget till den lilla vackra ön i havet i februari.

I believe in you Acke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0