This heart is a stone, close to you it breaks easily

'Cause everything that they say, tells me to go away
But everything that I feel, tells me to stay




Först och främst.
Jag är förvirrad.
(som alltid)

Jag vet inte om det är så att jag vill isolera mig från världen för att allt jag ser, hör, upplever gör så att jag tänker på dig.
Tänk om du hållt mig i handen under de här fina snöflingorna, tänk om VI hade gått på den här gatan IHOP.

Eller om..

Det är så att världen borde isolera sig från mig. Slippa denna hemska människa.

Jag vet inte riktigt vad det här handlar om. Att jag insett att jag gjort årets största och värsta misstag. Att jag är ytligt och egoistisk. Att jag har insett att man inte ska lyssna på vad andra säger och följa sitt hjärta. Att jag inte tål att andra vinner den lycka jag slängt ifrån mig. Ja jag kan göra listan lång.

Sedan tänker jag på vad tre vise männen sa till mig. och jag tänker på hur gameldansken beter sig, vad gd-junior sa om hur jag är (som jag tyckte kändes väldigt lätt) och hur hans syns på kärlek var och sen tänker jag på vad volvoblixten berättade. Alla har en sanning i sig. Jag inser nu att jag inte vill leva som dom förevigt. Och jag inser om och om och om och om och om och om igen vilket misstag jag har gjort! Det här dödar mig långtsamt inifrån och ut.

Du kan väl iallafall skriva ett litet brev, sms, mail och kanske citera något från Someone new?
Ja jag tänkte särskilt på den här delen...
You're gonna find someone new, I really hope you do,
'Cause I love you, and the sun will come on through,
It's gonna shine for you, 'cause I adore you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0