Prinsen, prinsessan och den vilda hästen.

Words, I like to break 'em
Words I'd like to shake 'em
Shake 'em from my troublesome mind
And why? - Heaven knows,
It's a joke I suppose
But baby, I'm the worrying kind

And you turn up your nose
And you say it's a pose
But baby, I'm the worrying kind

Yeah, sometimes I'm blind
I'm just out of my mind




Som vanligt när det nalkas festigheter, alkohol och en del travkuskar ska man tacka nej till inbjudan, hålla sig inlåst på sitt rum medan man sitter i sin säng stirrar in i väggen och rullar tummarna. För om man har en kul en kväll måste man väga upp det med att man får skit dagen efter,dagen efter det och resten av månaden och kanske mer, och det är dom där konstiga konsekvenserna som råkar bli alldeles för stora när det gäller mig som jag aldrig lär mig att dom  kommer och jag vet inte heller hur jag ska hanterna dom. Sätta på sig helstängt eller ta tåget därifrån. Den här gången gjorde jag det sista och kastade  mig på tåget till ett soligt och varmt Dalarna. Funderar starkt på om jag ska stanna här för gott för här tror jag knappast att jag stör någon här. Jag blir så matt på allt.

Annars har denna dag varit riktigt bra, sol, gjort världens fynd och nu funderar jag på att ta mitt mod till fånga och ringa och höra om mitt jobb förra sommaren vill ha tillbaka drottningen av finns i sjön till fikarummet . Men jag är ändå lite tveksam för jag trivs inte riktigt bland motorsågar, klippmaskiner, traktorer och kaffekoppar. Så det är bara att höra av dig om du har ett jobb över, jag är öppen för allt.



But what sense does it make
When I feel like a fake
When I´m saying to you all, be good for goodness sake?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0