kalla mig cp, kalla mig bög..

Kände verkligen att jag borde skärpa min diet när en super vältränad och solbränd tjej dök upp på jobbet på morgonen. Jag kände mig som grodan Boll när jag stod jämte henne. Tankarna på att jag bara vill begrava mig i en snöhög med mina fodrade Tretorn på försvann inte från min hjärna. Och självklart när man är snygg är man trevlig. Inte som vissa andra som varken har en utsida eller insida att skylta med. Sen funderar jag starkt på att sluta med mina ppiller för idag höll tårarna på att välta över ögonvrån när jag lyssnade på sommarlovsradion. Normalt? Näääää. Haha. Vad är det med mig egentligen? Det var ungefär samma som när det intervjuade vinnaren av Lilla Elitloppet, men då var jag bakis och jävlig, så där hade jag något att skylla på. Sen när jag dyker ner i snöhögen kommer jag ju att leva i celibat. Mina Tretorn vet att jag älskar dom. Så jag behöver inte visa någon extra kärlek till dom. Kanske en klapp eller två, så det kvittar ju liksom.

Men självförtroendet och en del av självkänslan dök upp igen när jag vann utlsagspokern på frukosten i fikarummet och sen slapp jag ju blanda den satans kortleken.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0