Min nya kille heter Bruce...

Music is my only boyfriend, det är bara så. Jag kan köpa dig, jag kan krossa dig och jag kan köpa ett nytt exemplar om jag skulle ångra mig, förutsatt att jag har pengar. Jag kan ha två som kompletterar varandra, till och med fem eller varför inte en samling på 200? I'm lovin' it. Jag kan läsa texterna om jag missat några ord och jag kan tolka dom precis som jag vill, så jävla skönt. Ikväll är jag tillsammans med Bruce och han kommer sjunga Be with you för mig natten lång eller varför inte I want you? Honey I want you. ooooh I want you, oh I want you baby so bad...


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRUUUCE

2008-04-01 @ 18:00:41
URL: http://HACO.blogg.se
Postat av: blääää

lets sink another drink cause it will give me time to think jiiha!!!!

2008-04-06 @ 12:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0