Är du min vän?

Inte har det hjälpt att jag valde Fraise beurre corporel från The Body Shop idag. Jag har i alla fall inte skuttat runt i en värld av skira moln och haft kuddkrig med mjuka jordgubbsdoftande kuddar med Carson.

Jag är fortfarande en blåögd, godtrogen och naiv blondin och det ger inga fördelar i en kall värld full av idioter.

Varför kan jag inte låta mina ord stanna hos mig? Låta dom ligga där och gnaga i mitt huvud nätterna igenom. Bevara mina hemligheter för mig själv och skratta åt mina påhitt.

För det är ingen vits att vara snäll och dela med sig när man får tillbaka allt som en skittunna tömd över ett nyduschat hår.

Känns som jag står mellan två världar och funderar på att lämna den ena. Förgått. Men vad ska det då bli med mig? Jag kommer inte klara en dag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver det man vill framföra, men..

2008-11-09 @ 12:13:37
Postat av: men?

2008-11-10 @ 09:21:33
Postat av: Anonym

inte får ut..

2008-11-12 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0