Försöker uppfylla Malmös begäran..

Livet här uppe i norrland är sig likt.

Man går med alla kläder man kan finna i garderoben och fast än det fryser man näst intill ihjäl när man stoppar ut foten genom dörren.

Så man frågar sig själv, vad ska jag ha på mig när det kommer bli fem gånger så kallt? Dunno


Kurser kommer och går. Man känner sig inte alls underskattad och bortglömt. När det är uppdukat fint till dem och små lappar överallt där det står hur deltagarna ska utfodras med fika 3 gånger i halvtimmen, motioneras med skidresor till Åre och ta det lugnt i den fina bastun. Se bara till att det inte överanstränger sig när de lyfter glaset till munnen. Haha nej jag är inte bitter. Jag sitter så nöjt och försöker hugga mig igenom stekfläsk med löksås och ler,

yummie!


Ja dagarna rullar på och jag känner mig fortfarande lika sexig när jag har mitt hovslagarförkläde (ja själva ordet är ju inte så snyggt) och går lös i skohallen, kan bara inte hjälpa det. Känner mig lika förvirrad när jag får kryptiska bakdelsmeddelande av en viss i personalen och lika förvirrad och förvånad när en annan ger råd om mitt liv och när vi pratar om gamla gemensamma minnen som vi vill återuppleva. 

Det är som vanligt helt enkelt. Fast nej inte helt för på tisdag åker jag ner till Sthlm!!!!!!!!!!!!!!!!
WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOOHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

auu du är udnerbar:D

2008-11-23 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0