It's not the way that I want it, It's just the way that I need it


Idag använde jag Noix de Coconut body butter från The Body Shop, för att verkligen framträda vem jag verkligen är. Japp precis, en riktig jävla nöt.

Jag förstår inte vad jag tänker med nu för tiden. Är det bara total förvirring eller vad är det frågan om?


I just want someone to talk to and a lil' of that human touch, just a lil' of that human touch


Häromdagen hade jag lika gärna kunnat vara en av skådespelarna i en American Pie-film eller någon annan amerikanskviharbarasprit,sexochhumorivårahuvuden-film. Jag skulle ha spelat den coola highschooltjejen som träffar den coola quarterbacken som på något vis blir arg på quarterbacken. Planerar en snabb och halväcklig hämnd, dock utan sina andra coola cheerlidingbästisar. Lyckas rätt bra, men känner sig ändå sur, fast än hämnden är så ljuv..

Jag vet inte varför.

Det kanske bara var för att jag inte kunde glida från brottsplatsen i en rosa glittrig cab med min Chihuahua i sätet bredvid mig och lett med mina överblekta tänder och sagt hasta ala vista baby väldigt elakt och sexigt?

Don't know..


En sak som i alla fall är väldigt säker är att jag verkligen längtar efter min lille prins. Jag har aldrig uppriktigt sagt att jag verkligen kan ge hela mitt hjärta för någon, kanske till min mamma, men till och med det har jag svårt att säga.
 (Jag älskar dig mamma).

Ja nu kommer det, en I♥ horsesgeek bekännelser. Jag älskar min häst. Jag har aldrig känt så här någonsin. Vad skulle jag göra utan honom? Det är den enda mannen i mitt hjärta. Synd att jag inte kan skicka ett pusspussspusspussgulligullisaknardigsååååååloveyou4-eeever-sms till dig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0