Söndagsångest i vanlig ordning..

..jag vill inte jobba imorn buhuhuhuhuhuhu


Hängde med Daddy Cool till fotostudion.

Satt och bläddrade i några fototidningar och jag förstår fortfarande inte varför mina bilder inte kom med i reportaget jag skickade in till för ett år sen. Men visst det kanske krävs att jag är lite mer engagerad, men lat som jag är väntar jag bara på att någon ska upptäcka min dolda talang, lansera mig och jag slipper göra ett skit. Fast så verkar det ju inte ha blivit.


Känns som jag valde fel gymnasielinje.

Men hur skulle livet ha sett ut då?

Tror nog jag skulle ha hängt mig själv i julgranen efter ett halvår.


Men ändå.

Den här livsstilen jag har skaffat mig kommer inte att fungera efter att jag har tagit studenten. Det är bara att inse ren fakta.


Vad fan ska jag göra med mitt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0