You say don't worry, I say don't worry, and still I'm worried, sick!

Kvart över sex och frost på världen.
Jag har bil och dagens i-landsproblem är kalla fingrar när man skrapar rutan.
Sen när jag sitter i bilen med glidandes lovikavantar på ratten får jag lite julfeelings.
När fläkten är på full värme och rumpvärmaren är på bacon-nivå känns inte världen så frusen trots allt.
Visst lite scary att rutorna är så dimmiga och immiga att jag inte ser resten av trafiken, but so what? I'm still a rockstar och ja du har nog hört hela visan om alla mina rockmoves på radion.
Men åter till lovikavantarna och christmastrees.
Helt plötsligt tyckte jag  julen och vintern skulle bli så trevligt, vet inte varför. Jag som har haft den största ångesten någonsin innför det kommande vintermörkret, eller tja det är ju redan över oss.

Jag blev så sugen på att komma hem från stallmorgonen och bli bemött med en bricka med nybakade lussebullar, varmchoklad och en varm, stor, fin, superskön, mysig, nybäddad säng att krypa ner i när man är så där små kall och har varit uppe tidigt och är värd att få blunda några timmar och bara ha det bra. Jag vill bara ha det så där superskönt NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0