Du är min hjälte fast än du inte kan vissla

Om du ska veta mer om en kofot går du ju inte till Ica, utan du måste leta upp den riktiga källan. Ja Thord har så rätt ibland.
Lika så om du hör ett rykte är det bäst att kolla upp den enda riktiga sanningen.


Och nu har jag gjort lite research och Njördur får vara med i utbildningen, han duger som han är med sin jättehaka och sin grisepass.

Det vara bara sweetsuper Arnie som hade tagit mitt önskemål på blodigt allvar och gjort allt för att det skulle gå i uppfyllelse. Tack, du är bäst!

Sen måste jag bara hälsa till min syster också, I looooooove you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:D:D:D:D Fan va skönt

2008-09-11 @ 15:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0