Timeout och taktiksnack

Ja, nu har en vriden men snäll dam från en liten ort i Jämtland, eller förresten finns det stora städer i Jämtland?, gett mig uppmaningar om att ändra mitt liv. Citat: Ett avtramp för nya handlingar.
Byta strategi och ändra min livsfilosofi. (försök till att vara poetisk)
Jag har provat med det i en vecka och dom/den som fått nytta och glädje av det är mina vänner och visst fine är det nice. Men för att citera en kär vän till mig vill jag ta mig för bröstet och säga: Det gör ont här. Sedan se sårad ut med mina bruna hundvalpiska ögon. För det gör jävligt ont och jag hatar mitt ha begär.
Men visst ska alla få chansen att surfa en stund på vågen, jag hoppar av och tar en kallsup i det stora blå för jag har ju fått mitt. Been there done that!

Känns som jag har lagt in mig på avgiftning eller försöker sluta röka. Nästan. Avsluta det enda som jag hade karriär och flyt i. Men det är väl bara att inse. En ny generation är här för att ta över. Jag har gjort mitt och på köpet fick jag nästan lunginflammtion. Jag och min slitna kropp får väl hitta nya berg att bestiga och nya marker att erövra. 
All we need is love. peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0